fredag den 25. januar 2008

SEOmekanikeren naar ikke deMib til sokkeholderne

Jeg indrømmer at jeg ikke når deMib til sokkeholderne i beherskelse af det danske sprog og kendskab til superlativer. Jeg har desværre ikke et ordforråd på 15 millioner long tail søgeord at vælge imellem, som deMib har i sin database.

Overskriften på dagens klumme på ComOn viser med al tydelighed, at deMib's dybe kendskab til det danske sprog, giver de unikke titler og title tags, som jo er så nødvendige indenfor SEO.

Lad mig citere et par udtalelser der omhandler min person (selv om jeg sikkert bliver sagsøgt for at stjæle copyrightet materiale eller overtrædelse af terroristlovgivningen):

Amino: 22.01.2008
Folk der blogger eller debatterer annonymt er nogle fucking krystere, der burde hænges op i nossserne og piskes med rå lever.

Amino: 22.01.2008
Sikkert, men jeg vil nu i denne omgang blot lade den annonyme idiot fremstå som den kryster han er.

Amino: 22.01.2008
Hvis folk vill bullshit'e en debat

23.01.2008
Jeg står 100% ved mine udtalelser her - og jeg står ved dem ved navn: Du er en fucking kryster!

23.01.2008
Desværre minder hans optræden mig lidt for meget om de to stakkels tvillinger i X-Factor

Ovenstående var blot uddrag fra den seneste hjertelige debat på Amino.

Hvis vi går lidt længere tilbage, har jeg bl.a. fået følgende rosende ord med på vejen fra deMib:

29.08.2007
Preben, jeg havde ingen intentioner om at overbevise dig, for du er så fandens klog, og anderkender jo på ingen måde at erfaring har nogen betydning i SEO. Det er blot vigtigt at alle andre, der ikke gider lytte på dine mange latterlige teorier om søgemaskiner, forstår hvordan de i virkelighjeden fungerer.

Dette var svar på en bemærkning om, at deMib havde misforstået funktionaliteten af 'pipes' indenfor UNIX-verdenen. Jeg opgav dengang at diskutere videre. I dagens klumme (se øverst), skjuler han jo heller ikke sin mening om denne platform.

Nu er den seneste diskussion om mine kurser i SEO, ikke første gang de har været debatteret og kommenteret af deMib. Faktisk helt tilbage til sommeren 2007:

26.07.2007:
Det lyder somom, at det der holdes kursus i mere har karakter af et politisk foredrag - frem for reel undervisning i hvordan søgemaskinerne aktisk fungerer, og hvordan man marjkedsfører sit website bedst muligt i dem.

Men deMib går jo ind for freedom of speech, hvilket han jo også har klummet om på ComOn for nyligt: Den folkelige ytringsfrihed er truet

Jeg er dog ret sikker på, at deMib, lige som jeg, hylder ordsproget 'Den man elsker, tugter man'.

Kærligst SEOmekanikeren

Ingen kommentarer: