tirsdag den 25. marts 2008

Google har fokus på SEOMekanikeren

SEOMekanikeren's blog er under konstant overvågning af Google. Jeg kan derfor garantere at denne blogpost ikke bliver indekseret og dermed heller ikke ranker i Google's SERP.

Er det fordi nogen har klaget? Eller er det blot almindelig censur á la det som foregår i Kina og andre steder, hvor regeringerne bestemmer hvad der skal vises på Internettet.

Eller er det fordi kritiske bemærkninger nu sorteres fra af algorimerne? De bliver da også bedre og bedre til at udvikle disse.

I modsat fald, er de - altså algoritmerne pludselig blevet dårligere, så de ikke længere kan genkende unikt indhold. Jeg KAN da ikke tro at SEOMekanikerens blogposts er blevet dømt ude p.g.a. duplicated content. Jeg foretrækker at tro at det er p.g.a. ink......... havde jeg nær skrevet. Men nøjes med at lade det stå med prikker. Det er jo påske og gækkebrevenes tid. Ik?

P.S. Jeg har ikke hørt fra Strategen endnu og ser derfor frem til en ny dansk hjemmeside på www.seomekanikeren eller seomekaniker.dk

Ingen kommentarer: