søndag den 3. februar 2008

Soegemaskineoptimering 2008

Den eneste e-bog med fortrydelsesret der findes. Om den er god eller dårlig, kommer der helt sikkert mange kloge meninger om snart. SEOmekanikeren nøjes med at give 6 stjerner for serviceniveauet. Der er fuld tilfredshedshed eller pengene tilbage. Det er der ingen andre der tør give, trods alt.

Selv Rosenstand har læst den, og lært hvordan man gør (SEO altså). Den bedste anbefaling man kan få, er, at han ikke har kritiseret den offentligt. Men lad os nu se. Han har trods alt kun læst 2007-udgaven, så der kommer helt sikkert respons indenfor de næste 24 minutter.

Nu har du muligheden også - endda uden risiko. Der findes ingen andre e-bøger på nettet, hvor du får pengene retur, hvis du ikke er tilfreds.

Søgemaskineoptimering 2008 - fuld tilfredshed eller pengene retur.

Bare et tip fra SEOmekanikeren
No risk advice......

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lad være med at markedsføre dit produkt ved at bruge mit navn!

Jeg har skimmet det, du sendte mig for vel snart et år siden, og jeg har ikke kritiseret den offentligt - for der er intet at kritisere. Alt hvad der står i den er skam sandt nok - og helt uskadeligt. Jeg har intet indhold fundet i din "bog", som ikke ligger offentligt og gratis tilgængeligt på nettet.

Indholdet i det, du sendte mig, bar tydeligt præg af, at du havde købt en bog selv. Var det ikke en af Arons bøger, du havde købt? Det mener jeg, det var.

Der er ingen snyd i dit materiale, som jeg vurderer det. Det må være op til den enkelte, om man vil bruge nogle timer på at samle materialet selv via nettet - eller købe det færdigt fra dig.

Undlad at benytte mit navn i markedsføringen af dit produkt - det vil jeg ikke være med til!

Anonym sagde ...

Arrh - det er ikke helt den eneste - der er også lige ca. 10.000 ebøger på clickbank som har fuld tilfredsheds garanti :)

Mekanikeren sagde ...

Hej "X", jeg skal aldrig bruge dit navn i mine blogs mere.
P.S. Han elsker mig. Han kritiserer ikke noget !
PS.PS. Who is Aron. Never heard about him.

Hej Riisager
10.000 ebøger på dansk med returret?

Anonym sagde ...

Hvad er det lige du har kørende med Thomas R? Det virker som om dit eneste fokus er at forsøge at sammenligne dig med ham - det forekommer mig ret pinligt. Ja, nærmest usmageligt... Eller sådan lidt men-on-men-vammelt. Hvad siger du, Thomas - er det ikke lidt kvalmt?

Anonym sagde ...

på dansk? nej de fleste er nok ikke på dansk - men det ændre jo ikke ved at der er returret.