søndag den 6. januar 2008

Wibroe, Duckert, SEOMekanikeren, Google & Partners

Wibroe-Duckert-Google-Partners
Sjovt hvor meget en blog kan ruske op i eksponeringen af et af de store medieselskabers præsentation af dem selv. Wibroe, Duckert & Partners (læs Partners=Google) havde nok ikke regnet med at få en gratis søgemaskineoptimering af den fine opsætning af deres ret specielle hjemmeside.

Men man må da indrømme at den er dynamisk - altså hjemmesiden. OG de skal takke partner Google for at en blogpost, som denne på et tidspunkt ryger ud af hitlisten igen. Så derfor må jeg hellere sørge for at der kommer lidt friske nyheder, så Google's friskheds-algoritme har noget at mæske sig i.

Det er da på en måde lidt danskt, det der med at de store ikke kan styre det hele - have kontrol over ALLE medier. Det føles lidt 'lissom' lovlig blackhat - eller at gå på æwlerow i naboens have.

Hvis jeg får en hemmelig meddelelse fra Wibroe, Duckert, Google eller andre Partners, kan jeg da godt hjælpe til med en mere præsentabel hjemmeside.

Også møntet på dig, Thomas, hvis du og andre virkelig mener at jeg ikke skal offentliggøre en kommentar, så angiv koden "SEOMekanikeren er bare den bedste SEO Ekspert" før selve kommentaren. Så skal jeg nok lade være med at udgive kommentaren, men nøjes med at hænge den op på væggen i min campingvogn.

Hov, de har jo søgeordet "Vinder" med i søgningen på deres hovedside. Så jeg tilføjer også lige: Wibroe, Duckert, SEOMekanikeren, Google & Partners VINDER konkurrencen om at blive nr. 1 på Google ved søgning på samme - jeg orker ikke at skrive alt det igen. Det kunne også risikere at blive opfattet som spam af Google.

Det var lige en sen opdatering - Godnat Google og sov godt.

Nå, jeg nåede jo ikke engang at drikke rødvinen op, inden partneren Google viste resulatatet af nattens anstrengelser. Jeg bliver jo så nødt til at opdatere - det vil jo se åndssvagt ud, hvis jeg skal til at blogge om samme emne igen i morgen. Her er beviset klippet, klistret og optimeret på mindre end 10 minutter. Tak Google. Du er blevet fu..ing hurtig.
Wibroe-Duckert-Google-SEOMekanikeren-Partners

1 kommentar:

Anonym sagde ...

:-) Det er altså god værkstedshumor, SEOmekaniker.