onsdag den 3. september 2008

SMX Stockholm - SEO og SEM konference


Så nærmer vi os datoen for den største årlige begivenhed inden for Søgemaskineoptimering og Søgemaskine Marketing: Search Marketing Expo i Stockholm, som bliver afholdt i dagene 23-24. september.

Jeg vil selvfølgelig være tilstede for at høre om der er nyt fra specielt deMib. Efter at have overværet flere indlæg fra ham på forskellige konferencer og seminarer med samme indhold, bliver det spændende om han har oplevet noget nyt siden sidste år.

Jeg ser specielt frem til følgende sessions:
1) Reputation Monitoring & Management Through Search, netop med indlæg af bl.a. deMib.
2) Exclusion by the Search Engines - her figurerer deMib også.
3) SEO & Blogging uden deMib

Der er masser af andre gode emner. Desværre har de i år valgt at køre i 3 spor noget af tiden, hvilket betyder at man bliver lidt skizo. Sidste år var vi 2 mand afsted, men vi vil nok ikke ofre 3 heltidsstillinger i 2 dage + det løse.

Anyway. Hvis du deltager på SMX og har lyst til en gratis drink i baren og et møde med SEOMekanikeren, så giv lyd.

P.S. Det kan godt betale sig at registrere på forhånd. Der er stadig 1000 svenske pesetas at spare. Tilmeld dig her: SMX Stockholm

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tror du at du får mere troværdighed af at skrive du er på SMX når du ikke er det? Du må godt nok mangle noget at lave....

Mekanikeren sagde ...

Kære anonym
Som jeg svarede under artiklen om 404-fejl, så beklager jeg da dybt at jeg blev forhindret. Jeg var ikke klar over at jeg skuffede en fan og har ruineret min troværdighed.
Hvis jeg havde manglet noget at lave, ville jeg vel netop have haft tid til SMX.
Det er jo overskueligt hvem der har været der, så jeg kan næsten regne ud, hvem der har ventet på drinken i baren. Vi må tage den en anden gang.
Men jeg kan forstå fra en anden blogpost (måske din) at jeg ikke er gået glip af så meget.

Anonym sagde ...

hvad ævler du om? Jeg har ikke nogen blog?

Jeg har heller ikke ventet på nogen drink og jeg aner ikke hvilken bar du taler om. Jeg ved bare du ikke var der. Vi var vel 12-14 danskere på SMX så gæt du bare løs.

Mekanikeren sagde ...

Jeg skrev jo også - måske din, beklager.