torsdag den 27. december 2007

SEO bør overlades til eksperter - ikke til Innosol

Igen igen falder man over en lille virksomhed, som har udviklet eget Content Management System og igen igen lover de kunderne at der følger SEO med i købet. Jeg så da gerne at de lykkedes med deres lille basisCMS system, men jeg så altså hellere at de brugte krudtet på at udvikle gode løsninger i eksisterende og levedygtige systemer. For deres kunders skyld vel at mærke.

Denne gang er jeg faldet over Innosol, som jo også tilbyder eget udviklet CMS, endda et Internetbaseret system, så man kan opdatere sit website, uanset hvor man er. Det er jo innovativt.

Og atter engang må man lægge øjne til reklameteksten: InnoSol udvælger i samarbejde med kunden de relevante søgeord og sætninger, der skal søgeordsoptimeres, vi tilmelder dit website de meste anvendte søgemaskiner og sikre, at disse finder dit website relevant og giver det en god placering.

Jeg skal gøre det kort denne gang, da Innosol ikke leverer referencer. Hvorfor f.... anvender de så ikke selv bare den mest basale SEO på deres eget site?

Nu var jeg lige ved at skynde mig for meget. Det viser sig jo, at hvis man søger på Google med site:www.innosol, at de jo HAR referencer. De er åbenbart bare ikke så så stolte af dem og det kan man da forstå, hvis man skal kigge på dem med blå SEO-briller på.

Jeg gider ikke at gå i detaljer, da det simpelthen er for banalt. Søg selv på Google med site:www.selskabslokaler.dk

Kære Produktchef Martin Jensen. Gør dine kunder en tjeneste - Find din nærmeste SEO ekspert og gå i samarbejde om at levere gode Webløsninger der opfylder de fine ord på jeres hjemmeside. Og kære projektleder Laila Jensen gør dine projekter en tjeneste og køb en bog om basal SEO inden du leder flere projekter i fordærv.

Selv om I ikke tror det, var det faktisk et venligt vink. I ved vinket med vognstangen...

Jeg glæder mig til at finde en leverandør jeg kan give en rosende omtale. Hvis DU er tilfreds med din Web- og/eller SEO-leverandør, så giv mig et vink...

Ingen kommentarer: